Helgens festligheter

 
I fredags så hamnade jag i rejäl fight, därför jag var så sjukt blodig och äcklig.. ;P Haha eller så vare så att halloween var kommen och det vankades lite halloweenparty. :D
Fången kom lös och såklart ska det synas att hon fick kämpa för det. ;P
Dagen blev iallfall så att jag åkte tillbaka ner till Gävle, tåget var knökfullt så fick sitta baklänges vilket jag inte riktigt känner mig bekväm med.. Kom därför fram med lite åksjukskänslor vilket inte är super kul.
Släpade med min tunga resväska in på systemet och drog sedan hem och började fixa mig för lite halloweenparty. 
Precis när jag tagit mig genom Boulognern och tänkte: bra då va de avklarat!! Så kom jag på att jag hade glömt min biljett till kåren hemma.. Så fick låna en cykel av Elin och tror aldrig att jag cyklat så fort nångg, fyfan vad jobbigt det blev. Först att gå i rätt snabb takt genom skogen för att sedan cykla som en dåre fram och tillbaka.  men men kom iallafall till förfesten tillslut där man hittade allt från poliser och disneyfigurer till olika slags monster. ;P
Köade i typ hundra år för att komma in på kåren, var sjukt drygt men kvällen var väldigt rolig iaf om man bortser från en läskig insident där någon föll ihop på dansgolvet och slutade andas för en stund.. Riktigt obehagligt men det hade illafall löst sig med henne som tur var. :)
 
Igår blev det party nummer 2, mycket som händer nu och ha gjort på senaste tiden.. men iallfall så var det dags för Ladies night med två snygga brudar. ;P
Förfest hemma hos Bea för att sedan dra vidare till Läckerolen och se på showen. Vi hade såklart hoppas på lite mer naket men det var en bra show och roligt/trevligt iaf. :)
Haha jadu sen blev kvällen både rolig och kaos. ;P Orkar inte berätta allt men slutade iallfall att min mobil dog, jag missade sista bussen hem så kunde varken ringa nån taxi eller nått..  kallt som fan var det så när jag väl kom hem sov jag med tjocktröja!! :o
 
Men men idag kunde man ju ha varit lite piggare, blir pyjamasbyxor på hela dagen och orkar inte fixa mig ett dugg. Ska bara se på film/tv, spela sims, äta chips och dricka cola och bara ta det lugnt!!!
 
Hoppas ni också haft en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0