Fredag



Bra fredag!
vi fick se på pippi en stund på skolan och man fick sån nostalgikick och vart sugen på se på hela Pippifilmen någon dag. Jag älskade Pippi när jag va liten så man blir glad när man ser sånna där nostalgiska filmer! :)
slutade klockan 12, stack hem och bytte kläder och drog ner på gymmet med Elin och Sandra.:) som jag saknat att träna så kändes as bra! :)
Blev en sväng på hm och Intersport med Elin sen innan vi drog hem till mig och pysslade med vår nya gemensamma blogg: Conqueryourbody.blogg.se :) 
Så nu ligger en liten presentation av oss själva där och även bloggens första utmaning och dess första resultat! 
Känns jätte roligt med en tredje blogg och en blogg som iaf kommer att göra mig mer motiverad kring träningen, jag är jätte pepp för att skriva och dela med mig olika grejer där!!:D 

Vi försökte leka modeller utanför dörren förut men tror jag håller mig bakom kameran i fortsättningen för blev då inge  bra alls!;p men roligt var det och tro nog hela huset hörde oss skratta där ute! XD 

Annars så har mamma och pappa kommit hit idag!:D kortvisit dock då de åker hem redan imorgon eftermiddag men det är mysigt iaf och ha de här en stund.:) blev lite mys framför idol och imorn väntas en tidig morgon med storhandling som är sjukt behövligt nu! 

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0