fredaaag :D

God morgon!
Eller ja god morgon var ett tag sedan för min del men sitter fortfarande i pyjamas och rufsigt hår så det ser ju ut som att jag nyss vaknat iaf. :P
Idag är det fredag och dagen består av lite pluggande än så länge, så otroligt drygt för har fastnat och det står typ samma saker på alla sidor så det är lite krångligt och måste få ihop minst 400 ord på den boken. Ibland är inte 400 ord mycket men vissa gånger är det alldeles för mycket, som typ NU!
Aja får se hur långt jag hinner på den uppgiften idag, måste snart ta itu med min diskhög som jag tyvärr råkade vara lite för lat för att göra något åt igår. Sedan blir det en sväng bort på Willys och handla lite inför kvällens händelser. :) Ska på lan.. ;P Nä men vi är ett gäng tjejer som ska lana på skolan hela natten, höhö.. ;P Måste se till att bunkra på mig lite ätbara saker så jag klarar att leva en hel natt. ;)
Själv så är det sims som kommer att nördas från min del, en annan var ju så smart och råkade radera hela simsminnet på datorn så ALLT jag kämpat med länge försvann så jag har det jag har att göra som sagt då jag behöver börja om allting. ;P Kan tänka mig att det blir mycket skratt och flum då vi blir övertrötta, ska bli kul. :P
Pappa sa föresten att han trodde det bara var pojkar i typ 15-års åldern som brukade lana, men klart tjejer kan lana också, så lite nostalgispel på det, bli perfa de. ;D xD
 
Innan lanet och allt så ska jag försöka träna lite också, känner att det behövs lite träning idag om man ska orka sitta still sen och inte få allt för mycket ångest om man ska vara lite halvonyttig. ;P
 
Men hoppas ni får en super bra helg, eller ja iaf fredag, ska försöka uppdatera något imorn. :)
kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0