bra vecka :)

Vilken bra vecka det här har varit och fort ha den gått också. :O
Har fått Csn, hunnit med lite träning, Var på after school igår och åt Taccos med Ingela, något gott!!! :). Hade vinmys med fina vänner igår också, var mysigt. :)
Vi va hemma hos mig och hade lite chillkväll med spel, vin och surra lite bara, dock var man ganska trött idag då Ingelas klocka ringde 07:30 haha.. ;P Blev en sväng på förskolan till kl 9 för att filma en bokläsningsstund, var riktigt mysigt faktiskt och hade så gärna velat stannat kvar med barnen. :)
Blev dock tröttare under dagen så blev inte så mycket pluggande, blev senaste avsnittet av Paradise Hotel och lite vila istället. ;P 
Ikväll har jag haft en trevlig kväll med Elin på stan, lite shopping och middag. :) Själv köpte jag bara en ny mascara och laktostabletter som var riktigt dyra men de får de vara värt för jag behöver de till olika tillfällen framöver, dels i helgen och sedan till London speciellt! :)
Fortsätter min lyxdag lite med att unna mig lite godis, blir alltid så sugen på saker dagen efter jag druckit så tyckte jag förtjänade lite godis idag. :) Jag är ju iaf lite duktig som läser igenom alla innehållsförteckningar på godisarna för att vara säker på att jag får gluten och laktosfritt!! :)
Annars så är det packning som gäller för min del nu då jag ska ut på lite äventyr i morgon. ;P Ska nämligen tillbringa min helg i Ljusdal tillsammans med bästa Elin, kommer bli riktigt roligt. :D
 
Mer av mig lär ni höra efter helgen, ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Elin 3

Såååg er :D

Svar: hehe jaa :D
Elin Andersson

2013-11-28 @ 19:36:46
URL: http://calpislemonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0