Bra dag!!

Idag blev det upp och hoppa tidigt och iväg till skolan för lite plugg! Pluggade fram till lunchtid sedan blev det en lättare lunch och iväg till gymmet och träna med Elin.:)  vi körde lite ben idag så det känns skönt!
Nu ikväll fick jag världens bästa besked: att jag äntligen klarat mördartentan, kan ni förstå hur bra de känns? Kanske de som varit där i samma sits och klarat den nu men annars tror jag fan inte de för det går inte att beskriva vilken lättnad jag känt inom mig nu!
Som man har kämpat med den där helvetes tentan i 7 månader, hur otroligt jobbigt det har varit då man varit sjuk(som jag varit under typ hela den tentatiden i stort sätt), hur många gånger man mått dåligt, varit arg och besviken över just den där tentan.. Hur mycket man hatat lärarna för deras bedömning och sätt att dumförklara folk. Seriöst jag har gråtit glädjetårar, det känns så bra, 7 månader och nu är du ute ur mitt liv, och denna gång med förvånadsvärt bra kommentar också då hon hade skrivit att hade det inte varit för att de va komplettering så hade hon höjt mitt betyg för att jag hade skrivit på ett bra sätt och verkligen visat att jag förstått!! Så tack och bock, de va roligt och höra men denna tenta skiter jag tusan va jag få för betyg då jag är så less på den, jag ville bara bli godkänd och slippa se den nå mer!
Jag ska fira massor för de här!!! Började ikväll med lite morötter och dip!:p 


Annars ikväll har jag lyckats skrivit klart uppgift 1 och tam i tusan lyckades jag få exakt 1000 ord som de skulle vara. Läraren sa att de är en utmaning och väldigt svårt och skriva exakt men jag lyckades så den du.. Sen om de är bra innehåll va ju en annan femma men det hoppas jag!

Aja nu ska jag snart sova då det väntas plugg på en ny uppgift imorgon och även träning!:) godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0