tidig morgon

Varför vaknar man tidigt då man är ledig för? Hade ju tänkt att sova ut riktigt idag och slippa bekymret om vad jag ska äta till lunch men 8 vare ja, kuljul.. Låg iaf kvar i sängen i typ en timme och försökte somna om men det fick man ju inte göra.
Jag har två saker jag måste göra idag, fixa 5 diskussionsfrågor till morgondagens seminarium och börja städa lägenheten lite, ser helt kaos ut här. Frågan är vad ska jag börja med? Det är så himla stökigt så vet inte vilket hörn man ska sätta in sig i först men ska bara städa undan lite grann idag och riktigt mer mot helgen, sedan känner jag mig trött än för att börja kolla på frågorna så det ät svårt de här..
Eller egentligen ska jag göra 3 saker för träna vill jag ju också göra, vet bara inte vad så det är också något och klura på idag.
 
Aja får se vad dagen erbjuder :)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Som jag i måndags då då jag vaknade halv 8. Haha, man hinner dock med mycket då man är uppe tidigt. :)

Svar: haha ja knepigt hur man kan vakna så tidigt.. :O Ja det gör man ju! :)
Elin Andersson

2013-03-05 @ 19:52:39
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0