pick och pack

Nu synns det att jag ska hem på riktigt efter jul. ;P Drog ju hem en hel del saker till Timrå vid  jullovet och sedan efter det så har jag varit hemma där några helger för att jobba med skidskolan, födelsedagar och en hel del annat som hänt de senaste veckorna, men nu så är det snart dags för praktik och jag kommer inte att kunna åka till lilla Timrå något då under den tiden och kommer därför att vara i Gävle i 2 månader nu. Så imorgon kommer min resväska vara ganska tung känns det som och resten som inte får plats får mamma och pappa komma ner med på lördag då de även ska hjälpa mig och storhandla lite. ;P
 
Kanske tänker någon Gävlebo nu; att de är på tiden att jag stannar lite så jag har tid och träffas? ;P
Eller kanske att någon hemmifrån Timrå eller liknande känner att de kommer sakna mig de här 2 månaderna, lugn bara lugn, de finns gott om plats för er fina,tokiga,roliga folk. :D Det är bara att komma och hälsa på förutom v.15, men resten så är ni jätte välkomna och jag tycker att det är super kul och få främmande av fina vänner och ha en trevlig helg liksom. :D
Hör av er om ni är sugen på ta en trip till tilla mig. ;D
Ett plus är att jag blir motiverad att storstäda när det kommer folk och hälsar på.. xD
Men men nu ska jag lägga mig i sängen och lösa lite korsord eller något, imorgon blir det upp tidigt. :P
Hejdå Timrå på ett bra tag.. :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Någon gång efter att vi har fått pengar igen kan jag kanske komma. Var ett tag sedan jag var i Gävle, känns som att det är dags att åka ner snart. :D

2013-03-03 @ 23:13:24
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0