Tågigt värre

Jag är så sjukt trött..tidig morgon så har man fått funnit krafterna att dra en resväska i snö med snö toksnöandes rätt i ansiktet så man inte ser något, från ett väldigt isigt Gävle till vinter igen, sjukt mycket snö det kan komma på en natt bara och inatt har det verkligen stormat as mycket så hela fönsterna dånat. Men jag tycker egentligen att det är bra att det kommer mer snö för jag tycker att det är för tidigt för vår än men det är fan ett helvete med vinter då det gäller att dra väskor och våren är inte direkt bättre då det är slask och snön är ännu tyngre.:o men det är tur att det finns bussar så man slipper dra de lika långt iaf.
Är väl tänkt att jag ska börja läsa lite böcker till seminariet nu på tåget men få väl se hur mycket jag orka och hur lång tid det ta innan ögonen gå i kors på mig annars läser jag då jag kommer hem men vore ju bra och börja.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0