Fredag

Färglatt,smakrikt,nyttigt och gott, de kör jag på.
Jag älskar frukt, så himla gott och med yogurt till det så blir det perfekt, vitaminrikt och en nyttig måltid.
 
Idag tänkte jag att jag skulle sova ut länge men så blev inte fallet, vaknade vid 9 och kunde inte somna om så var väl lika bra och kliva upp dådå. Kan säga att jag har inte gjort ett piss idag, inte någonting alls, inget plugg, ingen träning,inte träffat nån, ingenting och det kan vara ganska skönt de också ibland att bara känna lunget och låta alla tankar och funderingar försvinna för ett tag.
Jag tänkte väl iallafall dra mig ner till Etic sedan och träna, de har öppet hus denna och nästa vecka så man får väl passa på lite, kan vara kul och variera sig lite med ställen och träning. Idag tänkte jag gå på 2 pass, tyckte passen var så korta så varför inte köra 2 pass då liksom så idag blir det spinning 30 min och därefter Core 20 min, så 50 min träning totalt. :) Så kanske det blir promenad dit och hem, känns som att de låter som ett skönt alternativ. :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, återstå och se vad man orkar och känner för efter middagen, man är ju ganska fattig nu så man kan ju inte göra så himla mycket tråkigt nog.
Men men börjar få ont i axlarna att sitta bara så ska kanske göra något annat ett tag, ha en bra dag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Men gud vilka korta pass. :o Här är typ alla pass på 1h. Bara något enstaka som är på 30min, typ gratis spinning-passet på torsdagar. :) Men kanske är korta för att det är gratis?

Svar: Jag vet, i gävle är också alla minst 1 timme. :P Ne de är korta för att passen är hårdare än vanligt :P hehe
Elin Andersson

2013-02-17 @ 00:05:33
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0