Slut på julen och snart slut på året

Tog mig en tredje dag på mellandagsrean idag, fast denna gång på mammas vilja. :)
Blev en sväng på Stadium där jag köpte en jacka som jag spanat på hela hösten så nu när den var nersatt såhär 600 kr så passade jag på. Så de blev det för mitt presentkort jag hade där. :)
Sedan råkade jag köpa en najsig tröja på palt också som det var halva priset på så ja nu är det färdighandlat för mig på ett tag, jag har ju faktiskt en hyra och sånt där att betala också. 
Men det är ju trots allt bara mellandagsrea en gång om året så man måste ju passa på och shoppa lite då även om rean har varit lite halvdålig i år. 
Har även försökt att plugga lite idag men ja det är svårt att komma igång efter en veckas pluggvila men jag måste ju så ska försöka göra lite mer imorgon och kanske komma någon vart för hoppningsvis. 
Just nu önskar jag att man kunde ge iväg sina uppgifter till någon annan, jag ha ingen riktig pluggmotivation och det blir inte lättare av att det bara är krångliga uppgifter som jag har kvar.
Men nu är det bara 1 år kvar till examen, shit det är otroligt lite om man tänker efter och kommer gå så otroligt fort. Jag är snart ute i den stora världen, har snart jobb(förhoppningsvis), kan flytta till en större lägenhet, en riktig lägenhet och massa. Vart jag hamnar är fortfarande en fråga.. 
kommer kännas konstigt och gå klart skolan men samtidigt bra och spännande också, men ja för att klara skolan så måste man ju plugga så istället för att skriva det här nu så skulle jag ju kunnat läsa till plugget.. fast ne jag är trött så hur bra gå det då? :P
 
Nu ska jag chilla med lite skön musik, innan läggdags, lär ju behöva kliva upp tidigt imorn också(som vanligt) om jag ska hinna med något plugg och kanske även få görs något annat roligt. :o
Höres!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0