Ljusdal

Vafan märkte nu att jag se ut att ha värsta manskroppen på den största bilden längst ner!!! haha va fult!
 
I helgen har jag varit i Ljusdal och sett Elins hemstad och det har varit en rolig och mysig helg. :)
Till en början kände jag mig dum, hade dåligt samvete över hur krånglig jag är med maten, tyckte så synd om Elins mamma som blev lite orolig över vad man bjuder någon som är känslig för både laktos och gluten. Men det blev jätte bra, de var väldigt snälla så man kände sig välkommen. :) 
På fredagen blev det taccos som var hur gott som hellst, kommer aldrig tröttna på den maten, skulle kunna leva på de. xD HAHA . Senare tog vi en liten biltur och Elin visade mig lite ställen åså innan vi åkte hem till en kompis till henne och såg på idol och surra lite. :)
På lördagen blev det en sväng på.. öh stan? byn? haha vette tusan vad de kallar de men där de fanns lite affärer iallfall. Vi tog en fika på ett café där som det blev lite allergistrul för mig, jag brukar vara jätte noga med att se till så att inget dåligt ska finnas i det jag äter men denna gång va jag så inne i att jag skulle ta en tablett för laktosen och satsa på att få något glutenfritt  då det sällan finns något där båda ha uteslutits. så jag glömde olyckligtvis att fråga om nötter som också är VIKTIGT!! Köpte mig en fin liten marängbakelse som visade sig innehålla hasselnötter så blev lite sväld i halsen och fick tungt och andas men det gick bra, fick som tur inte i mig så mycket utav det innan jag märkte det. Fick byta till en kanelbulle, de enda som va gluten som inte innehöll mandel eller hasselnötter, såklart just de nötter som jag inte tål, typiskt.  Men det var en trevlig dag endå som slutade med god middag hemma hos Mikaela innan förfest med några fler. :) Efter de blev det utgång där paradise hotel Jeppe och jeppe befann sig, höhö. ;P
Kul fest!! Men fyfaan vilken bakfylla vi hade dagen efter. Tror jag aldrig haft sån där hemsk och äcklig bakisdag, kunde typ inte få i mig nånting och mådde så sjukt illa, magen va kraschad och allting snurrade, ne ursh och fy. Vi låg i sängen typ hela dagen och halft dog.. Det värsta va väl ändå att man skulle åka tåg hem igen, Elin hade turen och va ledig idag så hon stannade kvar en extra dag men jag fick iaf åka tåg och tåg + bakfylla+ åksjuk på det, ingen bra kombo, var inte långt ifrån och kräkas då kan jag lova, fick tänka på andningen hela tiden.. :o
Fick iaf i mig lite korv och strips från Sibylla på kvällen då jag kom hem så de va ju bra att man fick i sig nånting, nya dieten de där kanske, kan ju lova att man inte vill ha nån mat iaf. ;P Ursh 


 
Men det var en jätte bra helg, så tack för det <3:)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Ljusdal är en Köping men sen vad som menas med det vet jag inte. Har en kompis som är från Färila, ligger nära Ljusdal som hela tiden säger: "När jag var in till köpingen blablabla!" Hahah!
Elin kanske vet vem hon är? Petra Englund heter hon. :)

Svar: hahah jaha. xD " En annan del av köping" ;) nä men. :P Hon visste inte vem de va iaf om du inte såg att hon svarat själv. ;P HAHA
Elin Andersson

2013-12-03 @ 09:18:00
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Elin Andersson

Ljusdal/Färila är ganska litet! Men jag måste ärligt säga att jag tyvärr inte vet vem Petra Englund är, brukar oftast veta!

Svar: heheh ;D
Elin Andersson

2013-12-03 @ 14:41:03
URL: http://ejlinandersson.blogg.se
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jo, såg det. Den där Petra känner liksom alla och ska vara så märkvärdig, haha! Folk brukar veta vem hon är men har ingen bra bild av henne. :p

Svar: hur gammal är hon då? :P haha
Elin Andersson

2013-12-04 @ 12:59:21
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

91:a. :)

2013-12-04 @ 22:37:03
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe nä, så märkvärdig kanske hon inte var då :P känner inte igen henne, vi har nästan inga gemensamma vänner heller.

2013-12-05 @ 13:07:41
URL: http://ejlinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0