krigar mot mr.nollning...


Bild tagen av google.
 
Äntligen har jag hittat en lampa som passade i badrummet, en glödlampa asså så ni inte tro jag bytt ut hela lampgrejen. Var väldigt svårt och hitta en med tanke på att det bytt namn på alla glödlampor och nu är tydligen alla lågenergilampor, men men chansade och köpte hem den så nu ha man stått och skruvat lite och vips så lyser det igen.. :D En vecka senare såhär efter att den gått sönder, men bättre sent än aldrig.
 
För övrigt så gillade jag inte willys idag.. jag skulle typ längst in i affären vilket betyder att jag måste gå förbi typ allt som frestar mig just nu och typ allting såg så himla gått ut men försökte blunda för de sakerna och låssas att jag inte såg de..
Det är lite hemskt när det blir så, när man frestas för minsta lilla man ser och önskar att man kunde ta med de hem och äta upp det men jag vet att jag inte ska, jag ska försöka nå mitt mål och kriga mot mr.nollnings fett som spridits i mig..så det blir inget fusk förän nästa helg då jag fyller år så får se fram emot den dagen och riktigt njuta av allt det goda..
Jag tror att det kommer bli lättare nästa vecka då man kommit i det här och kan äta lite mera/ andra saker, när man kanske vant sig från att avstå lite gosaker och kanske inte känner lika mycket sug för de mer, jag hoppas iaf att det blir så.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0