Godmorgon

Ingen sovmorgon här inte, trots min lediga dag så vaknar jag av mig själv vid 7, riktigt drygt måste jag säga så måste vara någon liten sovfé i mitt huvud som tycker att jag ska vakna nu så jag ska bli trött tidigare på kvällarna eller något..
Iaf så har jag klivit upp nu och håller på att fixa lite frukost, ska lära mig att koka ägg.. Jag är inget fan av kokta ägg, tycker väl inte det är så jätte gott men ägg är proteiner och det är nyttigt så jag ska trycka i mig ett vilket fall.        Har aldrig kokat ägg i hela mitt liv typ så hoppas jag lyckas, har faktiskt tagit hjälp av kalles äggklocka app på telefonen, den ni. ;)
Nu är min frukost klar så ska chilla lite framför tv, så hörs senare gott folk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0