utmaning

Det här kan bli en av mina svåraste utmaningar hittils, mina money ploppade in på kontot igår och denna månad har jag bestämt mig för att försöka vara snål med pengarna.
Utmaningen lyder så att jag får inte handla några kläder eller andra föremål, det enda jag får handla är mat och sånt som behövs till lägenheten, lite mediciner jag behöver ta ut åså.
Jag har sagt att halloween är ett undantag,att jag får köpa grejer som behövs till det, alkohol, kläder och krogen.
Räkningar är ju sånt jag måste skänka lite pengar åt men att knapt få köpa nått kul kommer att bli svårt och jobbigt, men jag ska försöka.
 
Nästa klädesplagg jag får handla är julkläder till julafton! shit pommes frittes!
Tror ni jag kan klara det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

hejja hejja goding, you can do it!! :D <3

Svar: i hope so!! <3 :D
Elin Andersson

2012-10-28 @ 14:29:04
URL: http://lillastorasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0