Hola! que tal?

Halloj!!
Har nyss kommit hem från ett styrelsemöte, eller nyss och nyss det var väl ett litet tag sedan men känns som nu typ. Har varit på möte sedan halv 7 och innan det så var jag ju och tatuerade mig så hann typ bara hem och slänga i mig lite mat så skulle jag åka iväg igen.
Måste erkänna att det var smärta då man skulle växla i bilen, bara att gå på toaletter och torka sig så handleden böjs gör det ont men sånt får man ta, vill man bli fin få man lida pin. ;D
Är inte bara smärta vid tatueringarna utan även i huvudet efter det starka medlet som är på, ingen aning vad det är men att vara uppe i det i flera timmar och sniffa in den lukten kanske inte är så bra, kanske vakna och se elefanter i natt eller något för att jag blivit hög, haha närå men få hoppas lukten lägger sig nångång ganska snart..
 
 Imorgon åker jag tillbaka till Gävle så då blir det till att packa lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0