seg dag

Idag har man verkligen inte gjort mycket alls, kollat på två bra filmer och inge mer typ. Har inte haft så mycket bättre för mig, funderade på att träna ett tag men kanske gör det ikväll eller imorn istället. Ha inte kunnat träna på jätte länge och det har man väl lite ångest för eftersom jag tränade varje dag förut och ibland t,o,m 2 ggr/ dag, men det ska bli en ändring på det snart, mitt gymkort har gått ut nu men så fort jullovet börjar så får jag träna på egen hand på mitt mini gym. ;P
Ikväll skulle jag vilja göra något kul, vet dock inte vad men det återstår att se. :)
 
Bjussar på en gammal och något ful bild från gymnasietiden. xD
Snart kommer dessa två snyggingar till mig, kommer bli skoooj!! :D

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Bilden: HAHAHAHAHA!
Jag vill komma igång och träna men har knappt haft tid. :o Ska träna imorgon.
Åh, du hade kunnat följa med mig på Halloween sittning och fest imorgon om det inte var så att jag redan har en gäst. :(

Svar: hahhaa ja de va ju inte den nyaste bilden direkt ;D hehe men kände att den var värd att bjuda på. ;PJamen så är det ju, plugget och andra saker ta upp mycket tid så man hinner typ inte med träningen tråkigt nog, men eftersom jag är ledig hela december så ska jag försöka träna en hel del då. :)
Ja de va ju synd, hade säkert varit roligt. :)
Elin Andersson

2012-11-08 @ 17:20:38
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0