långvarig dag

Vilken lång dag det blev idag, kom till skolan och det visade sig att läraren är sjuk, hatar när man är super trött och tagit sig upp och till skolan så blir det ingenting, då har man ju gått upp i onödan. Men men helt i onödan blev det ju kanske inte eftersom jag och Ingela satt kvar ett tag och skrev klart rörelseuppgiften som vi ska redovisa på torsdag. Men tydligen tänker läraren ta igen lektionen på onsdag och då har jag planerat annat eftersom vi skulle vara ledig då så verka vara många som inte kan då så hur tänkte människan, hon kan väl kolla med klassen hur de ligger till med den dagen först? Ska iaf maila dit sen och säga att den dagen kan inte jag ändra mina planer på.
Men men gick iaf och handla då jag kom hem så jag skulle få lite lunch, glömde ju handla allt sist jag var där, men känns som att jag inte är så duktig på att vara snål då man verkligen behöver men måste ju ha nått och äta till frukost vilket jag knapt hade idag så fick offra pengar på en macka på skolan vilket inte är de billigaste men vad ska man göra om man är hungrig då, aja 4 dagar till nya pengar!!
 
Så vad ska jag då hitta på idag?
Just nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, kolla på senaste avsnittet av once upon a time som äntligen har kommit ut, har ju fått vänta på att fler och nyare avsnitt ska komma ut så man kan se de, sen vet jag inte om man kanske ska börja städa eller något, lite lätt kanske så slipper man städa lika mycket på fredag, få se hur jag gör. :)
Hoppas ni får en bra dag!
Bjuder på en ful, gammal och oseriös bild på mig och Linnea. ;P Buuuuu!!!!

Kommentarer
Postat av: li

Men va i helvete! XD

2012-11-19 @ 14:18:21
Postat av: Linnéa

Vartfan hittade du den där bilden!? XD
Herregud va fult x)

Svar: jadu haha xD den där hittade jag på en av alla mina skivor där jag har mina bilder typ, ha massa andra fula med, tänkte bjuda på en till då jag och nita ska hälsa på dig, höhö så du kan vänta dig något fint.;)
Elin Andersson

2012-11-19 @ 14:19:07
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se
Postat av: Linnéa

Vet inte om jag kommer våga se den bilden xD

Svar: hehe jorå finns värre ;) haha
Elin Andersson

2012-11-19 @ 20:05:35
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0