fortsätter städningen en sväng

Jag startar julstädningen tidigt i år, eller jag kallar det julstädning så att jag automatiskt ska orka städa mer och nogrannare, ska ju endå snart åka härifrån för lite julledigt så kan ju vara bra om man städar lite mer noga än vad man brukar göra i vanliga fall. Toan har jag ju redan bockat av och nu håller jag på dammtorka på ställen, rensa lite saker som är i vägen och ska slängas, det som är kvar sedan är då finrengöring av köket, dammsugning och skurning av alla rum utom toan, men de sakerna tar jag nog på fredag så det är fint på golvet då det kommer folk hit. :)  Men har iaf gjort nånting bra idag och ska fortsätta rensa lite i fönsterbrädan nu innan jag ska laga mat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Ska jag förväna mig att det är så rent att det blänker då vi kommer? :D

Svar: nja bara nästan ;) beror ju på hur duktig jag är på hålla de städat fram till klockan 7 ;) hahah
Elin Andersson

2012-11-21 @ 18:51:23
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0