=)

igår var det en seg och tråkig dag, det som hände var väl inte mer än det här:
-tittade på film till brist på saker att göra,
-märke att jag glömt min plattång i Gävle så fick vara en krullis,
- bestämde mig för att skita i krullhåret och träna lite på mitt springband,
- Efter duschen så såg mitt hår ännu värre ut så det är tur att man kan sätta upp det eller att det finns mössa.
- På kvällen hälsade vi på farmor, va längesen jag var där så det var väl trevligt, :)
- kollade på tv sen sova.
 
Så ja det var inte så jätte mycket som hände denna fredag men den var väl helt okej endå.
Idag däremot så ska har jag varit på Birsta med Erika en sväng, var grymt mycket folk så var hur varmt som hellst där inne, ursh!!
Köpte iaf inget eftersom jag inte ska köpa något, det enda jag köpte var en julklapp så de är tillåtet tycker jag. :D
Nu väntar jag på mat, är hungrig!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0