blä på plugg och skola

Idag har jag haft en lång dag på skolan, skulle egentligen bara gå till 12, men lärarna kan fortfarande inte låta schemat vara och ska hålla på ändra hela tiden så gick fram till 4 istället.
Jag tycker det är skit drygt att de inte kan göra klart schemat helt från början och sedan låta det vara, det är okej men en liten ändring men inte så här pass mycket som de har varit in och ändrat nu, man blir ju fan irriterad eftersom man kanske hunnit planera in andra saker när de stått att vi inte går i skolan t.ex. och nu helt plötligt ska vi göra det. Ja en annan sak då är ju att lärarna inte förstår att vi studenter faktiskt har en fritid också, en del har barn och del jobbar t,o,m på sidan om skolan och då kan de inte mata på med fler och fler uppgifter, vilket de gör hela tiden. Det som står på pappret vi får, de är väl de som ska gälla för man håller inte koll på sånna uppgifter man får på sidan om, och inser inte de hur mycket vi har nu, man lär ju vara helt utbränd innan det här är klart.
Hade iaf första lektionen av biologi och teknik idag, biologin var riktigt tråkig, förstog inte ens vad de hon pratade om hade med biologi att göra, på tekniken fick man vara lite smart när ingen annan kom ihåg att det var Edison som uppfann glödlampan, haha jadu nånting hade iaf fastnat sedan tekniken på högstadiet. ;D hah

Måste försöka plugga lite på handledningarna ikväll, började lite på fysiken igår och skrev kanske en halv a4 så ska skriva lite mer där idag, det ska ju bli två sidor så inte så farligt. :) Bäst vore om jag fick klar den idag, så kanske jag kan börja skriva på kemin imorgon och göra klart den i helgen så får jag hela nästa vecka fram till torsdag på mig och plugga till tentan som ska vara på torsdag. Få se hur duktig jag är med pluggandet men måste ju försöka göra så mycket som möjligt så man kan bocka av några saker till.

Ha det bra hurni <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0