Söndag

Gårdagen spenderades först hos farfar för att fira han, så där blev det massa goda tårtor, sedan drog jag och mamma in på Birsta en snabbis för hade hört att det skulle vara 50% på Gina, men det var ju inte alls på allting som jag hade uppfattat de som så åkte hem och beställde från deras hemsida istället där det var lättare och se.
Jag och mamma tog en pomenad sedan satt var jag inne resten av kvällen, var trött efter allt partaj och de så tog en hemmamyskväll med familjen istället. :)

Jag och mamma vann på trav igår, 1500 kronor, så nu är man 750 kronor rikare då efter att vi delat på vinsten, känns ju bra, alltid najs med lite extra pengar. :P

Men aa förutom att ha hämtat ut den vinsten idag så har jag varit på loppis, ganska tråkigt men behövde följa med så mamma och pappa hittade dit tydligen. Annars idag så har jag läst lite i kurslitteraturen inför seminarium imorgon, dock vet jag inte på vilken bok det är för det står inte. :o Något drygt!!
Måste skriva ut lite svar på instuderingsfrågor som vi suttit och gjort i studiegruppen så jag har de som hjälp. :P

Inte långt kvar av skolan nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0