Trött!:/

Hej hopp!
Sitter på tåget påväg till Gävle, blev ett sent tåg denna gång med, mest för att jag skulle kunna vila hela dagen.
Mår väl lite sådär nu också, har ont över bröstet när jag hosta och andas så vet inte om jag dragit på mig luftrörskatarr eller något, får ju typ alltid något sånt skit då jag bli förkyld, känner mig helt konstig och yr i huvudet och inte nog med de så ska man ha svårt och andas också så bättre dagar ha jag väl haft.:o
Anledningen till att jag inte kan stanna hemma i Timrå tills jag bli bättre är för att jag ha prov imorgon och Fågelexkursion på fredag som jag inte kan missa eftersom de är obligatoriska, fast jag hatar fåglar så jag peppar inte efter fredag direkt.:(
Trött tjej nu! Kommer hem sent också så de är tur jag inte börja förän 10, sen sluta när jag är klar med provet så jag kan gå hem och sova då.:)
Men godnatt på er i förskott för min del!:)


Kommentarer
Postat av: nita

Du får ta och krya på dig nu tycker jag!

2012-05-09 @ 22:10:13
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0