zombie

Oj vad förvånad jag blev då det var så många som kollat min blogg igår, var det så intressat att läsa om min helg. ;) HAHA nä men vad roligt att det finns lite folk som faktiskt går in och läser här. xD

Kunde inte somna igår så efter typ 9 timmars sömn på två nätter så kan jag säga att jag känner mig verkligen som en zombie. Känns som om någon har lagt tunga stenar i mina ögon så de både hänger och är svår att hålla öppna.
Åkte ju tillbaka till Gävle idag för att ha ett seminarium och seriöst jag hade nerräkning i mitt huvud när jag skulle vakna på tåget efter ljusne. Måste ju fan ha drömt för inte brukar de säga att alla ska vakna efter 3, 2, 1, 0 sekunder.. typ så.. xD Iaf den rösten gick det inte så bra och lyssna på iaf. xD
Bussen jag hoppade på från tågstationen hade inget bromstryck så han blev fast där och alla fick vänta tills nästa buss skulle komma, stackars de personer som skulle till Sandviken för va en sådan buss, jag kan ju liksom ta nästan vilken jag vill ja. ;P

Seminariet gick väl bra, var jobbigt i vissa tillfällen att hänga med då man var så trött och hade lite svårt att sitta still också eftersom de är lättare att somna då, men jag försökte så gott jag kunde och hänga med och hålla mig vaken. ;P hehe.
Enda lektionen i veckan för övrigt, ganska drygt att  åka hit för 1 dag men eftersom det var ett eximinerande seminarium så var man ju tvungen. =)

Min korsordstidning har kommit så tänkte väl ta det lungt och lösa några kryss och även se på gårdagens big brother avsnitt som jag missade. :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0