Mjao!

Mysig träningsverk man har efter boxningen igår, känns mest i ryggen,rumpan och låren, och inte lite heller...
Men det var kul och jobbigt precis som det ska vara i träning. :)
köpte med mig lite godis hem för att jag tyckte att jag förtjänade det, är ju så himla billigt på den nya godisaffären i stan så man måste ju passa på, synd bara att det bara var gott ett litet tag, men tur också för då fick jag ju över massa till idag. :)

Väntade på posten även idag i hundra år, tillslut gick jag upp till förskolan och tog deras adress och bad mamma skicka papprerna dit,  de jag väntat på är ett tillstånd för att få spela in på förskolan och vill ha ut det så fort som möjligt så man kan komma dit snart och börja med uppgiften.
Precis innan jag skulle gå till tåget så kom papprerna, kul! Aja nu är de skickade iaf och förhoppningsvis kommer dit om inte postgubben sega igen.

Är hemma i Timrå nu, ligger i sängen och äter upp mitt godis, ska väl inte göra något speciellt hade jag tänkt.
Ha så trevligt allesammans. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0