tjenixen!

Ligger i sängen och ha precis uppdaterat mobilen och lite grejer på datorn, samtidigt som jag tittat på gårdagens avsnitt av Big brother.
La in en utmaning på facebook om att jag skulle göra 10 armhävningar och situps för varje person som gillade, jag hade hoppats på att lite färre skulle gillat, men utmaningar är kul och jag ska fan klara det där om så mina armar och mage ska vara dödens. ;P 600 av varje ska de bli än så länge om inte fler gillar, är uppe i 100 nu och mina armar känns som spagetti, fasen vilka snygga muskler jag ska få asså, ni få passa er noga sen, kommer ju bli biff ja ;) xD HAHAHA
Vilken tur att jag fick min redbull över som jag tänkte ha på mitt och nitas lan, då kan jag få lite energi nu istället. ;P

Annars idag så händer det inte mycket, kunde haft jobb idag och imorn om jag vaknat ca 1 halvtimme tidigare och sett ett mail, men då jag vaknade var det tyvärr försent, men det kommer fler tillfällen och nu har de mitt nummer så de kan ringa istället, lite lättare att vakna av de än ett mail. xDhehe

Återstå och se vad som händer idag, kanske nått kul,kanske inte :P


Kommentarer
Postat av: nita

Åh, vill också få jobbmail. ):

2012-03-22 @ 14:54:27
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0