Aptf <3


Måste bara säga att jag älskar denna tröja, ångrar inte de köpet!!! <3 APTF stå de på den etersom man inte ser hela tröjan, det är förkortning på Appertiff om någon undrar. ;P

Orkade inte skriva något igår, tog fram en gammal dagbok och skrev några rader där istället,  så man gör då inte bloggen räcker till för att skriva av sig. Ganska skönt endå att det finns något alldeles eget där man kan skriva ner sina tankar och idéer de gånger man inte tycker att alla andra bör få veta.
Jag skriver mest blogg just för att få skriva av mig lite och för att jag tycker det är roligt, men även lite som en minnesgrej som jag kan kolla tillbaka på senare i mitt liv om jag skulle vilja det.
Jag är inte ute efter att bli nästa kissie eller kenza, men självklart tycker man att det är roligt när det är folk som besöker mig och läser min blogg. :)

Idag har jag inte gjort så mycket, va in på några få affärer på Birsta,köpte fjädrar som jag ska ha till en grej. xD
Ha typ försökt att komma in på blackboard och studentportalen hela dagen, men inte fan har det funkat eller och behövde komma in på båda sidorna idag, aja hoppas verkligen att de ska funka imorgon.
Ha legat och läst lite i en bok vi ska ha läst tills imorgon, gå riktigt segt måste jag säga är inte alls pepp för plugg nu.. och är inte heller pepp på att kliva upp klockan 04:30 imorgon för att åka tillbaka till Gävle.. kanske man ska satsa på att bli bonde istället nu då man snart vant sig vid att kliva upp den tiden. xD ;P


Kommentarer
Postat av: nita

Tycker du och jag kan bli nästa Kissie och Kenza, hahah! :D

Brukar också skriva i en gammal "dagbok" ibland. Är egentligen ett vanligt skrivblock. Hehe! Men skönt att kunna skriva mer personliga grejer liksom. (:

2012-03-11 @ 20:49:35
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0