Kaos =)

Har varit på vårdcentralen idag och tänkte att de kunde få göra alla möjliga prover på mig eftersom min förkylningar aldrig går över, det enda de gjorde var ett stick i fingret fast än jag förklarade ganska många problem för dem, aja tydligen ska man gå till doktorn om man är döende bara annars kollar det ingenting.

Åkte på Ikea med mormor och åt lunch med henne, jätte god kycklingfilé med strips och bearnaisesås. :D
Sedan skjutsade hon mig till Jessica där det blev lite massage och fix av ögonbryna, alltid najs. :)

Nu tänkte jag skriva lite på min uppgift och plocka in sista kläderna i den proppfulla garderoben, bara resväskan kvar nu. xD Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0