hatar rubriker!

Godmorgon!

Sitter i soffan och äter lite frukost, min mage har varit helt kaos i en hel vecka så nu känner jag mig duktig när jag trycker i mig massa fiber och saker som är bra för magen. Inte varje dag jag äter yougurt med vete kli och fullkornsflingor, fibermackor och ett glas proviva. ;P hehe.

Ska väl strax ta orken att göra mig klar för att vandra ner på stan en stund, tänkte kolla efter en jacka och en hjälm, och även om det finns någon klipptid idag någonstans, känner att nu måste jag verkligen offra mina pengar på håret, färgning får jag ta senare för ha inte råd med allt samtidigt.
Måste även packa upp resväskan idag och kanske börja med lite plugg, låter jobbigt men man måste ju. 

slänger väl upp en bild på håret sen om jag fick tag i någon klipptid. ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0