tröttis

Idag har det varit en lång dag, klev upp 04:30 och gjorde mig klar för att åka med tåget 05:30, sedan hade man lång dag på skolan med föreläsningar och introduktion till en terminsammanhållande uppgift, så trött var man och är fortfarande. Uppgiften verkar stor och jobbig, verkar vara en uppgift som kräver mycket planering och tid så det är tur att man har lite tid på sig.
Köpte frukt och vaniljglass idag så gjorde lite fruktsallad och lyxa till det, sjukt gott och det är inte så ofta jag äter frukt så det är bra när man kan äta fruktsallad och få i sig mycket på en gång. ;P

Vet inte vad som hänt med mig, känner mig fortfarande yr och vinglig och förut skakade jag som att jag hade parkinsson då jag skulle äta, seriöst, varför kan det inte bara bli bra nu, det är nog illa att jag har problem med andingen, vill inte ha massa fler jobbiga saker som ska störas...

Aja ska ta det lungt framför tv idag bara, försöka komma på någon disskutionsfråga till en uppgift och lägga mig tidigt eller något. Imorgon får vi första hemtentan och jag längtar inte, och hoppas att den inte ska bli allt för svår.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ta en Alvedon så kanske det går över.. Du har nog nåt i kroppen som inte går över .. Gå och lägg dig..

2012-02-20 @ 20:30:56
Postat av: nita

Säger som mamsen din, gå och lägg dig! Du var ju upp tidigt, kan vara därför det känns lite som att det inte går över.



Lycka till med tentan! Håller tummarna! :D

2012-02-20 @ 20:48:22
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0