trevlig kväll och skidskola dag6

 sammanfattning av gårdagens kväll :

* Dö ont i magen så jag inte visste om jag orkade göra något, men eftersom jag planerat att hitta på något med Elina så stog jag ut och åkte hem till henne.
-Melodifestivalen

*  glida runt ute med bilen
- Ta något varv i en rondell
- besöka donken
- Suck my dick i hög volym

* Smaka på en rosa och en blå dildo( godis, men såg då ut som en dildo, kanske kommer upp en bild senare).
- Ätit annorlunda godis

* Drog hem till Elina och fixade oss lite snabbt och drog ut med bilen igen.
- tänkt att dra ut och dansa men så blev det inte och istället ett besök nummer 2 på donken, dock så åt inte jag båda gångerna om ni trodde det.


Lite knepig men rolig kväll tycker jag.=)
_________________________________________________________________________

 
Idag känner jag mig död, helt förstörd i kroppen eller vad man ska säga, kunde knapt sova något på hela natten och var jätte tung andad, så imorse då man skulle upp tidigt för att ta hand om barnen på skidskolan så kände man sig ganska död.
Det var avslutning idag på skidskolan så blev lite roliga saker vi gjorde och sedan fick alla hamburgare till lunch, inget jag hurrar för egentligen eftersom jag inte tycker om det men är man as hungrig så fick det väl funka då.
Blev diplomutdelning och lite sånt, känns lite skönt att skidskolan är över men samtidigt så känns det också tråkigt att inte få vara med barnen och gruppen längre, ledarna kan jag ju träffa endå, en del av dem iaf. :)

Vädret idag har varit jätte konstigt, i början var det soligt och det kändes precis som vår, det snöade i natt så i början var det udersnö i backen och hur härligt som hellst, tills det började snöa och snö-regna så det blev mer tösnö, känns precis som aprilväder, då det kan spöka lite hur som hellst.
Jag vill inte ha vår nu, vintern kom så himla sent i år så jag vill gärna ha kvar den någon månad till innan värme, sol och dropp från taken kan få komma...

Var på stadium förut en snabbis och köpte en väska till min snowboard, en rutig burtonväska som rymmer två brädor, om de nu skulle va så jag behövde frakta två brädor någongång, men jag har ju bara en satt, men ska ju ta ner brädan till Gävle för lite åkning nästa helg så därför behövde jag fixa en skyddsväska ganska fort. :)

Just nu ligger jag i sängen och väntar på mat, känner mig typ bakis fast jag inte drack igår, typisk sådan känsla och är helt yr så ibland känns det som att man ska trilla ihop eller något, jätte läskigt.
Förstår inte vad det kan vara som gjort det så för Elina kände precis likadant sa hon, och igårkväll kände jag mig också yrslig och man kunde fan tro att vi hade druckit med tanke på att vi inte kunde gå rakt, det är ganska illa, precis som att man skulle blivit drogad av något, men vafan skulle det ha varit liksom som man köpt från affären, men aa man vet aldrig, jobbigt är det iaf, så blir en tidig kväll för mig idag.

Nu är det mat, ha det bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0