Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag, för mig är väl denna dag inte så speciell, ingen som kommer och ger mig frukost på sängen eller någon allahjärtans kram inte, jag får istället ha lite myskväll med mig själv om jag ska fira denna dag, funderar faktiskt på att gå och köpa lite godis och ha lite filmmys med mig själv efter att jag varit och tränat, tycker att man förtjänar det en sån här dag.

Håller iaf på att laga lite mat nu, blir chicken nuggets till middag idag, sedan ska jag väl byta om till träningskläderna för att gå på ett danspass klockan 18:30, alltid trevligt, får hoppas att min huvudverk släpper lite innan dess bara, för just nu gör det ont både i huvudet och ögonen så är jobbigt och titta på datorn men har tagit ibumetin så förhoppningsvis bör det väl släppa snart.

Nu tror jag att det är dags att ta ut maten ur ugnen så vi hörs kanske senare. Kramisar


Kommentarer
Postat av: nita

Ingen frukost på sängen eller nått sånt för mig, haha! Men jag tycker inte denna dag bara handlar om typ kärleken till en partner utan även till familj och vänner. Synd bara att du bor så långt bort. o:

Men glad alla ♥-dag, ElinPelin! :D

2012-02-14 @ 21:23:47
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0