Birstahäng

Halloj!
 
Ikväll har jag varit på Birsta med Sandra. :)
Köpte bara det nödvändigaste som jag faktiskt behövde så känner mig lite duktig som fortfarande inte köpt massa kläder sedan jag tog mitt köpstopp, det enda jag köpt som är klädesmässigt är trosor men de var ju faktiskt något jag behövde och inte något jag köpte bara för att de var fina, och ja juste min julklänning men det är ju endå till något speciellt så det tycker jag inte räknas heller till klädesgrejen då det var något jag ska ha till en speciell dag.
Men idag har jag iaf bara köpt nödvändiga saker som nya hårnålar, det fattades 1 då jag skulle göra en uppsättning och då tyckte jag att det var lika bra och köpa några fler så jag har. Köpte dessutom den längre sorten så mer hår kan tas upp under den. =) Annars har jag köpt en läppsyl med nå återfuktande grejs och aloe vera, vanliga läppisar funkar ju typ inte och nu under vintern så blir jag torr överallt, händerna, kroppen, läpparna och det är jätte drygt och va torr om läpparna för när läppsylen tar slut som min nu hade gjort så får man ju nästan panik och vill slicka sig runt munnen men då vet jag att man bara blir röd om läpparna istället och det är inte vad jag vill, så tänkte jag beställa en speciellt läppsyl jag hittat så var den slut, sen sprang jag omkring på affärer igår och hittade ingen läppsyl alls, men nu äntligen har jag hittat en läppsyl så hoppas den funkar bra nu.
Annars blev det lite julkort och ett par örhängen som jag fick utav mamma så jag köpte inte alls nå mycket och inget onödigt så det känns bra. :) Måste försöka hitta ett par lösnaglar innan jul också men finns så många fina så kan inte välja. :O :P
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa 47:an löken som jag lånat utav pappa, måste ha lite variation från korsorden som jag bruka syssla med på kvällarna ibland, böcker med bilder är ju mycket roligare än en vanlig bok tycker jag, hehe. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0