nollning

Här vare nollning och bilderna är blandade från stadskampen, hatt-temat och ja skolan. :)
Stadsfesten var jätte rolig, vi hade så duktiga nollor som klarade sig galant i tävlingarna.
Det har varit Kårintro med hatt-tema vilket var väldigt roligt det med, jag hade en rosa ölhatt, även kallad duschen efter det med tanke på hur otroligt blöt man blev utav den, var typ dyngsur innan det var klart eftersom slangen hade rätt högt tryck så det sprutade ut nästan och glasen/ burkarna skvimpade lätt ut, så blöt och kladdig var väl kvällen för min del.
Trött som ett as var man igår åsså var det flottrace på det, men gick bara och kollade lite på bygget sen drog jag hem för ögonen hängde nästan till marken kändes det som, var så äckligt trött men endå kunde jag inte sova en stund då jag kom hem.
 
Iaf så igårkväll så var det förfest på sätraängarna, därefter blev det lite dricka i skolan innan vi gick in på Nya vall och härjade. Var inte lika mycket folk ute igår men det var skoj endå, somnade typ på en gång jag kom hem och hade tydligen snackat i sömnen om sprit inatt så hyfsat slut och sleten tjej måste jag säga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0