Birsta :D

Godmorgon!

Idag kan jag säga att det känns verkligen i min nacke och axlar att jag använt dom väl till att bära tunga saker, man känner sig jätte stel och gör typ as ont, så en massage hade ju inte suttit fel.
Imorse då jag vaknade var min första tanke: shit, när börjar skolan?
Sen kom jag ju på att jag var hemma i Timrå så skulle inte kunna vara någon skola idag. xD HAHA

Idag har jag varit på Birsta med mormor, var väldigt trevligt att träffa henne och att gå runt där ett tag.
Hittade väl inget speciellt, men vi tog iaf en lunch och fick en tidig födelsedagspresent som var en resväska och en burk man kan ha tvättmedel i.
Känns ju bra att man kan slippa bryta axlarna av sig när man ska åka hem igen, tack så mycket. <3 :)

Just nu är jag iaf hemma och sitter och småkika lite på min crosstrainer som varit lite efterlängtad, när jag väl kan använda den så gå det ju inte för att man är fökyld, det suger ju. Inte bra att träna då man ha hosta åså, men vem vet i slutet av veckan så kanske jag är bättre.. hoppas jag !

Ikväll har jag planer på att göra en liten förändring på mitt hår, ska bli kortare, men vet inte än hur kort det kommer bli, så känns lite spännande endå. :D
Ni få nog se en bild imorgon skulle jag tro. ;D

Tänkte avsluta det här nu med att säga ett stort grattis till världens bästa Emma som klarade körkortet idag. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0