Dag 1 – En bild på mig själv och lite fakta om mig




Fakta om mig :

Jag heter Elin Jennifer Andersson, och föddes den 13 september, år 1992, så jag har levt i prick 19 år idag. :)
Jag bor i en mysig liten lägenhet i Gävle, men kommer till en början ifrån Timrå, som ligger bortanför Sundsvall.

Min familj består av Mamma,pappa och min bror på 16 år, har inget husdjur eller så, inte än iaf.

Jag pluggar mitt första år på Hig(högskolan i Gävle) till förskolelärare och ska plugga det i 3,5 år innan jag får komma ut i arbetslivet och börja jobba.
Än så länge trivs jag bra här, både med skolan och klassen, men även med lägenheten och staden,så jag tror att jag kan få ett par roliga år här.

På gymnasiet pluggade jag foto, så det är något helt annat nu, men kommer ju självklart fortfarande att ha foto som en hobby.
Men min vana med barn är ganska god endå trots att jag inte gått barn och fritid som många andra.
 Har nämligen varit ledare för barngymnastik för 3-6 åringar  och är även skidinstruktör för barn.


Vad gillar jag och göra då kanske ni undra?

Jo.. jag tycker såklart om att vara med mina kompisar,shoppa, fotografera,festa, baka är något jag gör rätt ofta.
Jag tycker också om att dansa och har dansat streetdance förut och även lite andra dansstilar,Träna är roligt tycker jag, även om man inte alltid har motivationen att göra det. 
 men något jag verkligen tycker om att göra är att åka bräda, och då menar jag inte bräda som skateboard eller så utan snowboard.
Så på vintrarna är väl slalombackarna mitt andra hem skulle man kunna säga.

Finns mycket jag gillar att göra men skulle jag ta upp allt så slutar nog aldrig detta inlägg.

 

Hur är jag som person då?

Det är ju alltid svårt att beskriva sig själv, eftersom andra märker bättre hur man är som person men man har väl alltid ett litet humm.
Jag tror iaf att jag är snäll, kan vara lite dryg ibland, men det är bara mot folk jag tycker är jobbiga.
Jag är inget ego som bara tänker på mig själv, utan jag tänker mycket andra också.
Jag är väldigt nyfiken av mig, och det brukar ju folk tycka är roligt eftersom man kan jävlas och säga saker så jag ska bli jätte nyfiken.
För mig gäller det att ha man sagt A, få man säga B, annars kan man bli tokig.
Jag är oftast glad och lite småskrattis,tror det inte är många som har sett mig riktigt arg någon gång, och det är väl possitivt.


Vet inte riktigt vad man ska säga, rätt svårt att skriva sånt här.
Men ni har iaf fått lite fakta om mig och tro vi nöjer oss så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0