Dag 2 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är vintern, och har alltid varit det.
Jag tycker allt man kan göra på vintern är roligt som åka skoter, snowboard,pulka m,m

Och jag älskar ju att åka bräda, och åker så mycket jag kan även om det är riktigt riktigt kallt ute.

Sen är vintern mysig också, man kan mysa in sig i en filt och tända lite ljus åså. :P
Och man kan använda tjocksockar,och kanske det bästa av allt, MÖSSOR <3 :D

Vintern är ju också fin tycker jag, och jag gillar snö. <3 :)

Det roliga är att då andra åker utomlands till något varmt land mitt i sommaren så drömmer jag om att åka till ett land med snö istället, typ alperna. :D

Vilken årstid gillar ni bäst? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0