Tåget

Hallåhallå!

Sitter på tåget, och har nyss lämnat Sundsvall.
Ganska lungt på tåget än så länge, fast det är väl inte så många som åker tåg mitt på dagen på en onsag kanske, rätt skönt ändå.
Vet egentligen inte varför jag slog på datorn nu,eller jo för att ha något att göra men kollade ju typ allt innan jag for, men får väl försöka fortsätta lite på en uppgift då kanske, fast skulle ju behöva läsa också, men kanske kan börja med att skriva lite på artikelredovisningen sen läsa, det låter nog ganska vettigt.


Iaf så ska jag slå på lite musik för hittade ett par gamla hörlurar i en låda som jag lånade med mig, då slipper man iaf höra tåget mullrande.

Ha en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0