Schnyggt


Som ni ser har jag odlat en mustasch ;D Har blivit lite skelögd också, de kanske blir så när man få sitta still i massa timmar och lyssna på olika föreläsare, ne men kände att jag behövde bjuda på någon ful bild. ;D
Har suttit på föreläsning i 5 timmar, ganska drygt, den första snackade svengelska så ibland kunde man inte riktigt höra vad han sa, han pratade mycket om incest och sådär så var väl ganska intresant, men att veta att den där gubben bruka ha morgonstånd och sånt ibland var väl kanske inte lika roligt och höra. :O Vafan hörde de till förskola och göra? :o Och ibland snackade han massa om konstiga sexgrejer så man började fundera om man läste till att undervisa i sexualkunskap eller något.
Den andra föreläsningen handlade väl om introdutionen till den andra kursen vi startar nu, och hon var verkligen tråkig att lyssna på, och hn drog alldeles för många exempel så folk blev ju trötta.
Tror de flesta tyckte att hon var ganska tråkig att lyssna på.

När man slutade var det mörkt ute, kändes som att klockan var runt 10 eller något, om snön kommit så hade det iaf varit lite mer ljust ute.
Gjorde köttbullar och mackaroner då jag kom hem, kändes jobbigt att göra mat då man känner sig trött men man måste väl.
Just nu ser jag lite på tv, man orkar inte göra så mycket mer idag.

Ha en bra kväll =)


Kommentarer
Postat av: nita

Sällan vi äter samma då?! o:

Fin du är med mustasch. (:

2011-11-09 @ 20:44:54
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; kan lägga till dig då jag har en fungerande laddare och kan spela. Dör mitt batteri nu är jag körd. ):

2011-11-10 @ 11:48:26
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0