Julfint


Idag har jag, mamma och pappa gjort det julfint i lägenheten, blev väldigt mysigt. =)
Har fått en julkalender av mormor också som de hade tagit med sig, man blir aldrig för stor för en chokladkalender, tack! :P

Har druckit årets första glögg och invigt glöggmuggarna som jag fick, tror det var hjortronsmak på den, en jätte god glögg som ni borde testa, den är orange om ni undra. ;P
Blev bjuden på den på min praktik förra året och tyckte den var godare än vanlig glögg och så hittade vi den i år också. ;P

Tvättade idag, så nu får jag hoppas att jag slipper det på ett litet tag, för nu har jag passat på att tvättat andra saker än bara kläder, typ handdukar, hallmattan, sängkläder och sånt som man kanske inte kan då man har jätte myket kläder. När vi var klara så drog vi oss in till stan för en middag på Allstar, väldigt gott var det och mätt blev man.
Nu har vi suttit och kollat på Så mycket bättre med lite chips dipp, alltid trevligt, skönt med en lugn kväll efter att ha festat igår. 
Nu lär det snart bli godnatt, känner att sängen lockar idag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nita

Mysigt! Jag ska inhandla massa julpynt imorgon, men kommer nog inte kunna ha några gardiner och det suger. ):

Har två chokladkalendrar och Jocke har en, hahah!

Jag kommer nästa helg och har det lite julmysigt hemma hos dig. :D Har dom inte julbocken i gävle?

2011-11-26 @ 22:47:43
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Seriöst! Är lite avis för att du kan ha julgardiner. o: Ska försöka tigga till mig en gardinstång eller två, vill också ha gardiner. o:

2011-11-26 @ 22:51:06
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; Jag har lite långt upp till där gardinstängerna ska sitta och alla gardiner är för korta för mina fönster, vill ha långa om det ska vara julgardiner. Men ska kolla om jag hittar någon kappa att ha. (:

Jag har inte bokat biljett än, tänkte att du ska få ta reda på när du slutar på fredag först. (:

Tycker lätt att vi kollar på julbocken, innan någon bränner ner den. o:

2011-11-27 @ 11:52:47
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Men gud vad jag kommenterar här! Tänkte bara säga att jag var nära på att köpa en vit ljusstake, sån som du har. Valde dock en röd för det är så vitt i mitt kök. Hahah. (:

2011-11-29 @ 21:05:48
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0