=)

Hejhej!
Har blivit dåligt med bloggning nu med tanke på att mamma och pappa kom i onsdags och Jessica kom i torsdags så var på vårdcentralen först med mamma, medans pappa hämtade upp Jessica på tåget, ska få komma på någon kontroll snart för att kolla upp astma, för skulle kunna vara en lindrigare astma som jag har, med gtanke på att halva släkten har det plus att det hör ihop med pollen, och nu då jag tagit sprutor ocyh blivit immun mot pollen så skulle ju astma kunna bryta ut istället, fick iaf en astmaspray att kunna ta och se om det blir bättre.

Sedan åt vi lunch med mamma och pappa och därefter for dom hem och jag och Jessica drog till Valbo köpcenter och gick runt där ett tag, kom inte hem med något förutom sprayen som jag löste ut.
Senare gjorde vi taccos, såg på tv och satt och fördrev tiden på chatroulette. ;P

Så igår hade jag skola till kl 12, så Jessica fick ligga hemma och sova medans jag drog iväg för att ha kursavslut en liten stund. Senare blev det stan och bio, svensson svensson såg vi och den var väl helt okej, ganska bra iaf. :)
Vi hyrde även 2 filmer och kollade på dom , fast var dötrött redan vid 10 så blev inte så mycket titta på den andra filmen.
Så idag har vi packat och fixat för att sitta på tåget några timmar, bestämde mig för att hänga med med tanke på hur min anding har varit och är inte riktigt bra än så känns bäst att vara här, så nu är jag hemma i Timrå och har nyss ätit middag så ska slå mig ner i soffan nu, ha en bra helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0