Kalas ;P

Idag var det näst sista dagen av Vfu, och jag hade bestämt mig för att kalasa lite med barnen och bjuda på något gott, vilket blev marängswisch, mums! Det ända jag inte hade fixat innan var glass eftersom det inte får plats i min frys, och självklart så öppnade ju coop senare idag, men fick låna en cykel av Sussane och ta mig till Willys.
Barnen var glada över kalaset och verkade gilla det, men vem gillar inte marängswisch liksom? ;D

Mina uggs gick sönder idag, sprack i sömmen, snacka om dålig kvalitet. Blir till att ta hem dem när jag åker hem och skicka tillbaka dem och köpa nya, tänker ju inte gå med ett stort hål i skorna. ;P

Efter en vecka så var redan min fina julduk förstörd, råkade tappa en gaffel på den som det var tomatsås på självklart, lär ju knappast gå bort, sen har ju inte jag någon tvättid nu för att fixa bort fläckar på dukar.
Typiskt!

Väntar på att julkalendern ska börja nu, man vill ju se om det är något som är värt att se, och juste, idag få man öppna första luckan av chokladkalendern, hade glömt det.
Men tills julkalendern börja så är det ju såklart Greys som gäller. ;P

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: nita

Sitter också och väntar på julkalendern! Vi måste se den imorgonkväll, tror jag är för trött för att se den innan skolan börjar, eh. XD

2011-12-01 @ 18:24:02
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; haha men jag kan låtsas som det blir roligt:D

2011-12-01 @ 20:40:00
URL: http://victoriabromann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0