Valborg

Valborgsfirandet började redan klockan 8 för mig, med frukost hos Jocke med trevligt fölks, därefter blev det indelning av grupper och champangegalopp mellan olika stationer där lekar var utsatt på en karta. Själv är jag sämst på läsa karta så jag gav den uppgiften vidare till en annan i gruppen. ;P HAHA
Blev iallfall en hel del roliga lekar, valborgslunch, vinbrännboll, Sittning med middag, majbrasa i snöväder, kåren, massa alkohol osv. :)
Att kolla på majbrasa i snöväder var väl kanske inte det man hade tänkt sig, kallt så innii... och blöt blev man men vi hade ju iallfall tur med vädret för övrigt under dagen tur nog och man kunde ju dansa sig varm på kåren sen, Hehe.
Idag har man väl inte varit den piggaste människan, magen har levt sitt eget liv och man känner sig lite som en zombie men har man festat en hel dag så kan man inte vänta sig att vara så pigg heller tro jag. Har haft världens segaste dag i soffan typ, inte gjort ett skit typ mer än att fixa lite mat som inte alls var gott idag.. :o
 
Imorgon blir det till att leta en klänning på stan, bli en riktig klänningsprovning då jag måste hitta en ny till dammiddagen som är nästa festevenemang som sker. Hej och hå får hoppas att det finns någon som är bra annars får jag väl komma naken då, men det tror jag inte är så uppskattat då det ska vara "fint". xD
 
HA DET SUPER<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0