uppdatering

Vilken vecka, massa skoj har hänt, valborg som jag nämnde lite innan och i lördags var det dammiddagen så hela fredagen fick Julia stå ut med en Velig Elin som skulle leta klänning. Vafan när man väl ska ha något speciellt så finns det ju typ inget, men när man inte ska ha något, då jävlar finns allt!!! 
Jag hittade tillslut en fin klänning iaf, dyr var den också men det fick det vara värt, skare va fint så skare. ;) Ha faktiskt ingen helbild, inte nu iaf och vet inte om man törs visa någon när fotografens bilder dyker upp heller. xD
Fredagkväll bjussade jag Jullan på bio, de va mysigt även fast jag va as trött mot slutet. Vi såg "The other woman"  Vilket var en bra och sevärdig film tyckte jag. :) Bra att ladda med något lungt innan lördagen då förfesten började redan klockan 15:00 hemma hos mig med Lina och Gabbi. Eftersom vi började 3 så kan ni ju kanske tänka er att mna var ganska så full vid klockan 6 då dammiddagen började men det var en jätte bra kväll/natt så nu blir det vila från lite fest ett tag, alltid så mycket i maj så kommer ju bli riktigt fattig snart. ;)

Aja långledigheten är slut och jag är tillbaka på förskolan, igår var det planeringsdag och idag tillbaka på plats, på förskolan. Har haft apont i magen hela dagen men jag tog mig igenom dagen och ska nu försöka att ta mig genom ett poledancepass på två timmar också.. HEJA MIG!!! 
Dags att cykla mot studion.. hoppas jag hittar, är inte så van att cykla i det området om man säger så. HAHA!!!

Ne gud va jag yrar, HA DET SUPER GOTT FOLK!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej: jag såg att du någon gång hade använt Hair Bell produkten för att få snabbare hårväxt, fungerade verkligen produkten? Tack för svaret =D

Svar: Jag tyckte inte att det fungerade särskilt bra iaf, mitt hår blev mest slitet och fult bara. :)
Elin Andersson

2014-05-19 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0