=)

veckorna går och jag har varken haft tid eller ork att skriva på den här bloggen, ha engagerat mig lite mer i min andra blogg faktiskt. 
Har väl inte hänt så mycket speciellt ändå, jobbar och sliter på varje dag i stort sätt, blir som ett växthus i trapphusen då de är så varmt ute kan jag lova. Fick t,o,m en sockerdricka i  måndags eller tisdags av en gubbe för att han tyckte synd om mig som fick jobba i den värmen. xD HAHA!
Hade fika rast uppe på ett höghustak i skönsberg en dag, va riktigt najs faktiskt, utsikten var as najs, dock fick man ju ta sig upp för ett antal trappor för att komma dit upp då man inte åker hiss. ;P
 
Hade besök av finaste killen förra helgen, var jätte mysigt. Lite karusellåkning, mys och häng på hamnfesten blev det.  :D
 
Igår var jag ute i fina Barsviken med Sofie och Nita och hade det mysigt. Nita fyllde år så det bjöds på tårta(hon hade bakat anpassat för mig också :D snel hest!) Vi grillade, kvällsbadade i solnedgången och hade det super trevligt, kunde dock knapt hålla ögonen öppna på vägen hem så Sofie måste haft tråkigaste bilsällskapet ever då vi skulle hem men det är ju så långt och det var rätt sent så vart ju super trött. xD HAHA.
 
Idag har jag varit på Smacken och legat på stranden en stund, skönt att äntligen få ligga på stranden jag åh. :) Blev sedan middag inne i stan med mamma, pappa och två kompisar till dom så nu har jag nyss kommit hem och ska hoppa i i några mysigare kläder tro ja och bara chilla resten av kvällen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0