=)

Dagen igår började med Plugg i studiegruppen, halva dagen på skolan och halva på Café Java. 
Men lilla jag fick nöja mig med en kopp te, men inte dog jag väl för det, ganska van att sitta bland folk som fikar och jag inte kan äta nånting men tyckte det var tråkigt att caféet inte hade nått att bjuda på till mig.. 
Det som de kunde bjuda på som var glutenfritt åså innehöll ju självklart mandel eller hasselnötter ist.
VARFÖR kan de inte ha nån kaka av nått slag som är helt allergivänlig.. inge laktos, gluten eller nötter.. vafan det är ju as många som är nötallergisk så de kan väl iaf ha nånting som är utan det.. riktigt dåligt!!!
Men men en kopp te var rätt gott det också. :)
Efteråt drog jag bara hem och bytte om, hämtade mitt zumbakit och hoppade på bussen till Elin.
Vi gjorde en as god paj som absolut inte var sista gången, recept kan ni hitta  Här
Efteråt blev det lite zumba men gick väl lite sådär då det blev rätt sent och vi var trött. Nästa gång får vi inte titta på OS innan och börjar laga maten typ vid 3 så det inte blir så sjukt sent men lite shakade vi på kroppen iaf. 
Trevlig kväll och dag över huvudtaget. :)
 
Fick med mig en bit paj hem så då har man en god lunch idag också!! ;P 
 
Idag väntas: 
STÄDNING
DISKNING
TRÄNING
SEN? 
 
Aa det är typ det jag ska göra och får väl se hur lång tid det tar, vet inte vad jag ska göra ikväll iaf! :)
 
Hoppas ni får en bra helg alla! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0