Ny bostad

Efter mycket slit med tunga lyft, möbelbyggen och massa fix så fick vi tillslut ihop ett fint boende till mig också.  Tack till familjen som hjälpte till, annars hade jag nog varit klar om ett år kanske.
Nu har jag lämnat studentlyan och bosatt mig i en riktig lägenhet.. en 2:a i Valbo. 
Är lite småfix kvar på lägenheten att fixa, saker som ska köpas och fixas upp på väggarna men man kan inte få klart exakt allt på en lön å csn.. har ruinerat mig väldigt mycket i flyttveckan. xD
Känns just nu lite ovant att bo så stort.. de känns lite overkligt att jag bor här.. Man kan liksom springa i min lägenhet!!! Jag har en stor soffa.. jag ha lämnat min tjocktv och köpt en stor plattis och jag har min drömsäng jag velat ha länge!!! :D 
Tror det här kommer bli bra och speciellt när man bott in sig lite och blivit mer van med stället åså. =)
 
Så ja nu har jag plats för MÅÅÅNGA att komma å hälsa på samtidigt om så skulle vela.. ;D HAHAH 
Välkommen Välkommen!! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

ja det blev riktigt bra i lägenheten ❤️

Svar: jaa :D<3
Elin Andersson

2014-12-02 @ 17:12:35
Postat av: Zenitha Nordqvist

Ser mysigt ut! :D Får se när jag har råd och tid att åka och hälsa på. :)

Svar: jaaa du är så välkommen så nä du kan. :D
Elin Andersson

2014-12-21 @ 21:50:09
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0