Söndag!

Hallå där! :)
Då var det snart slut på denna helg också, men jag har haft en rätt så bra helg ändå även om jag inte har gjort något speciellt. :)
Inatt har jag dock sovit as dåligt.. vaknade halv 5 av hostan och att jag hade svårt och andas så fick kliva upp och ta hostmedecin och ta astmaspray. Hostmedecinen hjälpte dock inte så låg vaken i minst 1 timme och hostade tills jag slutligen kunde somna om igen. När fan ska jag få bli frisk?? :o
Fick spela 2 rundor yatzy på mobilen så jag skulle bli trött igen! xD HAHA
 
Hade sjukt otur förut då jag skulle handla också, jag cyklade först bort till willys för jag tänkte att det är en större affär och bör ha lite mer grejer, så fick jag dessutom prova på självscanningen där som jag fixat. Gävle är tydligen de enda som har självscanning på willys, borde ju alla willys ha tycker jag då jag tycker att det är bra med sånt. :)
Iaf så fanns självklart inte en grej jag skulle ha så jag cyklade hem med mina köpta varor och gick bort på coop istället där jag vet att den grejen ska finnas, såklart slut. Så skulle jag köpa en bingolott på coop hade jag planerat som jag självklart hann glömma bort och då ville jag inte vända och gå tillbaka dit så då gick jag bort på sos-kiosken för att kolla om de hade lotter där, de har ju iaf vissa spelgrejer där men inte bingolotter såklart.. Så hann med 3 olika affärer/butiker så fick gå hem utan bingolott och göra min mat på lite andra vis än vad jag tänkt mig då inte allt fanns, typiskt. :P
 
Aja nu ska jag ta mig upp till vinden.. lite smått läskigt där uppe då det inte finns några lampor knapt, men tydligen måste man upp och sätta en lapp på sitt förråd för att de sedan ska göra ordning där uppe och namnge alla förråd. VIsst de är jätte bra att de gör de för jag ha knapt någon koll på vilket förråd som är mitt men drygt och måsta gå upp dit bara.. Gävle är lite udda och ha förråden på vinden istället för källaren som normala hus har. xD 

Ha en bra söndag!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0