segt.

Fyfan vilken tråkig föreläsning vi hade på skolan idag!
Känns som man är tillbaka på biologilektionerna man haft under sitt liv. Så många gånger jag hört om den där jävla fotosyntesen och kretsloppet och allt så borde jag väl kunna det nu! Men hon(läraren) snackar om sånna otroligt ointressanta saker som varför det kan vara mycket harar under vintern! :o vad som orsakar mer och mindre död för dem.. Och denna dag skulle vara förberedande för morgondagens seminarium, känns som att det kommer bli en seg dag imorgon också. Trodde dock jag skulle gå heldag imorn så vart jätte glad då jag insåg att det var imorgon som vi är indelande i smågrupper under en viss tid bara. Så 10:15-12:00 lät ju betydligt bättre än 08:30-15:00 :P
 
 
Vi fick iallfall sluta lite tidigare idag så då drog jag hem och åt lite lunch och drog ner på stan en sväng för att sälja ett par skor. ;P Hade ett par skor som jag knappt har använt som bara stå så sålde iväg de till någon som kanske får bättre användning av de än att de ska stå och ta plats hos mig bara. :D
Gick en sväng på Gina och Stadium efteråt, hittade ett par jeans som heter Elin, lite coolt. ;P Har faktiskt aldrig i hela mitt liv sett ett par jeans som har mitt namn!!!!! De bruka ju heta typ Anna eller Lisa eller något sånt namn.. Nästan så man måste ha de bara för det, snygga va de iaf så de lever ju upp till sitt namn iaf. ;);) HAHAH!!
 
Ikväll blir det bara lugna firren kan jag lova, sov så dåligt inatt så orkar inte göra något speciellt. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0