Vecka 42 =)

I veckan har det inte blivit mycket bloggande som ni kanske har märkt och inte av anledningen till att det inte finns något att skriva om för det gör det, mer att jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit eller orkat skrivit efteråt. 
Tänkte iallafall punkta upp lite om min vecka i Timrå:
♥Har lyckats fått in 4 promenader vilket är en bra start för att inte ha tränat på evigheter.
♥ Har hunnit träffat lite fina vänner<3
♥ Har fått två presenter, en super mysig och trevlig kväll på bio av Ella och Två najsiga receptböcker som jag ska visa bild på i ett annat inlägg och ett presentkort på Lagerhaus av Emma. :)
♥ Jag har även gett bort en present själv genom att bjudit Emma på en rolig och trevlig eftermiddag/kväll på Relaxen på Himlabadet. Efteråt luktade man blommor och mint, var både härligt och avkopplande. :P
♥Jag har råkat blivit lite halvt simsnörd efter att ha börjat spela igen från att ha haft ett uppehåll från det spelet i ca 2 år. :P 
♥ Jag har fått sett snö! :D
♥Jag har fixat ny müsli! :D
♥Köpt 3 nya jeans!! (som jag också kan visa i ett annat inlägg). Ett par dyra, planerade jeans och två som var mer ett spontanköp/fynd. ;D
♥Har varit alldeles för onyttig!! xD
♥ Har även hunnit ha lite myskväll med familjen =)
 
En bra vecka med andra ord!! Nu är det en ny vecka, nya tag och en del plugg som ska göras innan helgens festligheter. =)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0