Torsdag

Idag har jag gjort klar uppgift 3, fixat biljetter till tacksittningen, varit duktig och varit på Vc och bett de att fixa ner mina journaler, alla papper på medecin och sånna saker från Timrå så att det finns på plats då jag ska boka tid så doktorn vet vad som redan har gjorts och vad jag redan ätit för medeciner och sånt där.
Har införskaffat mig en sombrero hatt också inför morgondagens texmex sittnning, ska bli roligt. :)
 
Efter att ha cyklat i höstrusket så blev det pyamasbyxor,toflor och en kopp te när jag kom hem, som de ska vara ungefär på hösten! Lite mysigt åså.. :)
Nu har jag nyss tagit tag i disken och rensat kylen på lite grejer i väntan på att klockan ska bli 22:00 då "Under the dome" börjar som jag väntat på i veckor nu! ska bli spännande och se om den verkar lika bra som den gör utifrån reklamen.
 
Ha en bra kväll<3 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0